maandag 21 november 2011

Mistig

Niks nieuws onder de zon als ik het vandaag over de mist heb. Helaas niet de luxe van gisteren om lekker in mijn bedje te blijven liggen dus moest ik er door. Tja de rit naar mijn werk door het bos dan maar weer. Het is maar goed dat ik de weg goed weet want anders had het misschien nog wel eens een probleem kunnen worden.

Ergens daar moest ik rechtsaf slaan.Ik wist het betrekkelijk zeker. En dat was dus maar goed ook want ik zag de bocht pas toen ik er al was. Ik kan me echt niet herinneren wanner het zo mistig was dat ik er zelfs op de scooter zo'n last van had. Maar goed. Als ik de vooruitzichten mag geloven duurt het zeker nog en dag of twee eer de mist weer een beetje gaat oplossen dus we doen het er nog maar even mee.

Na het werk ( zal er verder niet te veel over uit weiden maar dat hakt er op het ogenblik flink in) lekker naar de bios gegaan. Vriend heeft ook een Pathépas aan laten maken dus dan kunnen we lekker naar de film wanneer we maar willen. Die heeft zijn ziekteverlof maar hier aangevraagd. Hier heeft hij tenminste een privézuster! En omdat het werk dus nogal wat gevergd had vandaag naar een lekker luchtige film geweest I dont know how she does it.Precies wat ik verwachtte dus dat was inderdaad echt ontspannen.



Tip van de dag: Laat de ellende waar hij hoort.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten