dinsdag 26 juli 2011

Sneak preview

Ik wilde echt gaan zwemmen vanavond. Echt waar...

Volgens mij ben ik al eens eerder een blog zo begonnen.Ik wilde echt vanavond. Maar ja, toen belde dochter. Zij wilde weer eens naar de Sneak Preview. Tja, en die zijn altijd alleen maar op dinsdag avond.

En ik ben dol op verrassingen.....

Dus de keuze was toch vrij snel gemaakt. Dan eindelijk maar eens naar de Sneak Preview. De eerste keer dat dochter was gegaan, was ze bij Piranha's 3D terecht gekomen. Maar een zaal vol, met allerhande mensen maakt zo'n film dan toch wel weer grappig.

Het leuke van Sneak Previews, is dta je toch nog eens bij een film terecht komt, waar je niet direct voor zou kiezen om heen te gaan en dat was dit keer ook het geval.Want SCHRIKKKK, het was een Franse film.

Maar wat was hij leuk, we hebben in een deuk gelegen. Het verhaal was ook prima, met een voor iedere romanticus, happy end!

Dus lieve zussen, ik zou voor deze film echt tijd maken In de bios zit er gelukkig wel ondertiteling bij



Tip van de dag: Ga eens Sneak-Previewen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten