zondag 31 juli 2011

Blauw en bedrog

Mijn werkochtend verliep gisteren nogal chaotisch, op z'n zachtst gezegd. Foute overdracht van een andere thuiszorginstelling, die mijn hele ochtend in het warretje gooide.En aansluitend ben ik door gereden naar Zoetermeer, ik had het echt helemaal gehad met de zomer, of meer gezegd, het ontbreken daarvan, en ben zomerhandschoenen gaan kopen. Doorgaans heb ik in de zomer echt een hekel aan hand en voetbedeksel, maar ik geloof dat ik zelfs mijn sandalen maar aan de wilgen ga hangen voorlopig. Tenminste, zo dacht ik er gisteren over.

En als afsluiter, met een reuzehonger boodschappen doen... Kortom, ik had mijn dagje wel gehad. Temeer daar ik vrijdag ineens één of ander vaag dagvirusje te pakken had gehad, dat zaterdag nog voor wat kleine ongemakjes zorgde.

Duzzzz,  heb ik mezelf een vanmiddag maar ene leuke filmmidag gegund.

Eerst naar de Smurfen. Klein minpuntje, de nagesynchroniseerde versie, maar eigenlijk heeft dat de pret totaal niet gedrukt!Hier toch maar de Engelse trailer



Wat een ontzettende leuke film, die op alle fronten af is. Er zitten zoveel kleine grapjes in, zoals bv de reclame beide keren op de taxi waar de smurfen op meeliften. En Azrael, de kat is helemaal geweldig! Naast me zat een knul, die ook helemaal in de film zat, wat zo´n film eigenlijk alleen nog maar leuker maakt!

En daarna ben ik nog naar Monte Carlo geweest. Een film met heerlijke persoon verwisseling, ook totaal af. Zit prima in elkaar, en op de cruciale momenten kon je dan ook een speld horen vallen in de zaal!



Uiteraard met een suikerzoet all´s well that ends well einde, maar dat is toch uiteindelijk de reden dat je naar zo´n soort film gaat.En wederom zat er naast mij, dit keer een meisje dan, iemand die zo ontzettend in de film opging dat het extra leuk was. Ze beet nog net niet haar nagels af, maar zat op een gegeven moment wel op het puntje van haar stoel! Heerlijk!

Allebei absolute aanraders. Ik heb een heerlijke middag gehad.

En als klap op de vuurpijl, kers op de taart, was de zomer ook nog eens teruggekeerd toen ik de bios uitkwam en straalde een oogverblindend zonnetje me tegemoet. Hoeveel leuker kan het leven zo nog worden?

Tip van de dag: Verwen jezelf eens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten