maandag 18 juli 2011

Boodschapje doen

Wat een werkdag was het weer. Om te beginnen had ik vannacht al een nachtmerrie over het werk. We gaan over op een nieuw registratiesysteem, en zoals alle verandering, zitten er nog wat haken en ogen aan. En daar had ik dus een knap nare droom over gehad. Maar goed, gelukkig niks van uitgekomen, ds wat dat betreft viel het mee.

Maar verder was er weer van alles half geregeld, en van die helft de helft ook nog eens niet goed, dus lunchpauze zat er vandaag niet echt in. Gelukkig onderhouden mijn klanten me prima, dus echt verhongeren doe ik niet.

En toen mocht ik eindelijk naar huis!

Shoot, helemaal vergeten, ik moest nog een pakje ophalen. Daar dacht ik natuurlijk pas aan toen de scoot al zo goed als in de kelder stond. Nou ja, dan maar het nuttige met het aangename combineren, m'n moeder gebeld, want die wilde nog een keer Tjap Tjoi eten deze week. En inderdaad ze had er vandaag wel trek in. Even uurtje heerlijk m'n verhaal kwijt gekund aan een vriend, en toen maar weer in de benen.

Och, als ik dan toch op het postkantoor ben, dan maar gelijk postzegels meenemen ( kan ik de volgende keer wel die kaart gelijk op de bus doen!)

En dan krijg een vervelend karweitje ineens een leuke draai. Tenminste, wel als je nog zo'n kinderlijke ziel als ik hebt!

"Gewoon een velletje van 10?" was de vraag. En nou wist Sonneveld al dat je heel voorzichtig moet zijn met het beantwoorden van zo'n vraag, maar uiteraard was mijn antwoord een wedervraag: "Heb je nog wat leuks"  Ja hoor, was het antwoord, "we hebben nu de Grutto"

En aangezien ik dat een hele mooie vogel vind, en ze tijdens het lustrum weekend in overvloed heb gezien leek me dat wel leuk.

Maar dan krijg je voor je  4.60 niet alleen een velletje van 10 prachtige postzegels



Maar ook nog een A4 enveloppe, met nog een heel informatievel over de Gruto ( en uiteraard een reclame velletje voor de rest van de vogelpostzegelverzameling, alleen via abonnement te bemachtigen) en een .....
ei!
Ehhh nou ja, een eitje....

En da's voor kinderlijke zielen als de mijne natuurlijk geweldig! Joepie, een verrassings-ei. Ik ben dol op verrassingen! Het bleek een klein stempeltje te zijn, schattig hè!

Geen flauw idee wat ik er eigenlijk mee moet, maar tis toch schattig!
Daarna dus nog gezellig met mijn moeder aan de Tjap Tjoi, en dan vind ik het wel weer mooi geweest. Zo lekker nog beetje lezen, en dan slapen. Morgen weer om kwart voor zes op. 

Nog twee daagjes, dan mag ik weer weekend vieren

Tip van de dag. Geniet van de kleine cadeautjes van het leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten