zondag 26 december 2010

Let it snow....

Eerste kerstdag, zonsondergang met zacht neerdwarrelende sneeuwvlokjes ( op de foto helaas niet zichtbaar en gelukkig niet te lang en niet te veel voor mijn collega's). Hoe kerstig kan het worden?

De nieuwste cd van David Sylvian ( sleepwalkers) uit de boxen, en oooo eng, ik herkende hem al bij de eerste klanken.Klanken hè, niet zang, want Davids stem is onmiskenbaar)! Of een geweldige musicbox als kerstgeschenk. Jaaa, het aller, allernieuwste ( zo nieuw dattie hier in Nederland pas over een maand of vier uitkomt!) live album van Steve Hackett. Of dat afdankertje?!?!? Een oude, maar nog steeds goed functionerende cd-speler. Nu aangesloten op mijn eigen antieke setje, zodat zeer binnenkort er waarschijnlijk een klacht van de buren binnenkomt. "Kan het misschien iets zachter?!?!?!"

Ondanks de lang uitblijvende kerstspirit, geen kerstboom, en eigenlijk aanvankelijk ook weinig zin en fut om de kerst te vieren is het een super kerst aan het worden. Vandaag deel drie. We gaan nu lekker door het ( nog) besneeuwde bos naar mijn zus wandelen, voor ons jaarlijks terugkerende familiediner, bereid door mijn amateurmaarzeerprofessionelechefkokzwager.

Tip van de dag: Soms gaan dingen heeeel anders dan je verwacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten