dinsdag 14 december 2010

Echt waar!

Vanavond wilde ik echt weer gaan zwemmen. Echt waar. Op tijd gegeten. Nou ja, bijna op tijd dan, ik zat om kwart voor zeven aan mijn salade. En da's natuurlijk eigenlijk maar weer nog net op tijd als je om half acht in het zwembad hoopt te liggen.

Maar ik wilde echt weer gaan zwemmen. Want na twee weken niet mogen, is het dan toch hoog tijd om weer te gaan. Ik mocht echt niet, echt waar.Tweeënhalve week geleden mijn tattoo opnieuw laten zetten, en dan mag je echt twee á drie weken niet  zwemmen. Echt waar.

Dus zat ik echt op tijd te eten, want ik doe er maar tien minuutjes over naar het zwembad, dus als ik om zeven uur klaar was geweest met eten was ik echt nog wel op tijd gekomen. Echt waar.

Maar ja, toen stond om zeven uur ineens buurmeisje ( nou ja, sort of, ik op de dertiende, en zij op de derde, de buren van mijn moeder!) voor de deur. En ik dacht *even* mijn cloak aan te pakken die zij zondag voor de midwinterfair geleend had. Echt waar. Maar ja, dat ging niet zomaar eventjes..... Er was een ongelukje gebeurd. Echt waar. De vuurkorf stond een heel eind verder, echt waar, alleen die hete pijp daar valk bij de mantel, ja die hadden ze even niet gezien. En dan is het heeeel eng om met zo'n cloak terug te komen. Zelfs als je zegt dat je hem echt gaat vergoeden...

Tja, inderdaad heel vervelend, maar niet echt wereldschokkend. Shit happens. Echt waar. Het vervelende is alleen dat ik echt niet meer weet waar k hem gekocht had, en hoe duur hij precies was. Maar geen nood, beetje crea....Ik had nog een patroon van een mantel liggen. Echt waar! En als moeders ( of iemand die ze kent) nou es een beetje handig is, misschien kan ze dan zelf een nieuwe maken. Want dat kan toch niet echt moeilijk zijn??? Alleen een hele hoop stof, dat dan weer wel.

Maar ja, zo;n gesprekje duurt natuurlijk net even iets langer dan twee minuutjes, dus toen was het ineens te laat om nog naar zwemmen te gaan. Echt waar.....

Dus dan kruip ik nu nog maar even lekker in mijn boek ( spannend joh, laatste boek van de Twilight Saga, echt waar!) en dan strakjes mijn chickseries, en dan vind ik het heel erg jammer dat ik weer niet heb kunnen zwemmen.

Echt waar...

Tip van de dag: Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten