maandag 13 december 2010

Maandag....

Soms, heel soms kun je ook zomaar ineens een leuke maandag hebben. Want ondanks dat het nog geen kerstmis is, kun je ineens een leuk mailtje krijgen met een vroeg kerstcadeautje. En als je dan ook nog twee smsjes krijgt dat je favoriete band, waarvan het voortbestaan helemaal nog niet zo zeker was, toch een doorstart gaat maken omdat Hans Eijkenaar toegestemd heeft om als vast lid de drum te gaan bemannen. Tja, dan kan je maandag toch niet echt meer stuk toch?!?!?!

Ik zal dit ietwat cryptische stukje een beetje toelichten.Ik heb mijn reisvriend een tripje Ardennen cadeau gedaan ( en tevens mezelf natuurlijk ) Kreeg via groupon een leuke aanbieding. Kun je je eigen stad invoeren, en zo0 krijg je dagelijks leuke aanbiedingen binnen. Vaak om uit eten te gaan voor weinig, maar ik heb ook al kaartjes voor de halve prijs voor Bodyworld gescoord bv. Zitten vaak best leuke dingen tussen. En nu dus een super weekendje weg, en dat leek me een leuk cadeautje.

In zijn bedanksms schreef hij dus ook dat hij twee smsjes gekregen had dat Kayak door gaat!!!! Ja, dan kan de maandag niet meer stuk! Als het goed is gaan ze dus in 2011 een nieuw album maken en een tour.Ik ben heel erg benieuwd wat dat gaat worden, en super blij natuurlijk dat Kayak door gaat!

Tip van de dag: Beoordeel een dag pas alsie bijna om is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten