dinsdag 21 december 2010

Accu bijna leeg....

Vandaag maar een kort verhaaltje. De accu van deze laptop is bijna leeg, en tja, mijn eigen computertje zie ik morgen pas weer.

Brrrr wat was het koud vandaag. Wat graden betreft niet echt kouder dan gisteren volgens mij, maar het voelde echies veeeeel kouder. Even de leuke puntjes van vandaag:

- Super druk op het werk ----> dan is de werkdag lekker snel voorbij, en heb ik altijd extra het gevoel dat ik veel goeds heb gedaan 
-Gezellig gesprekje met zomaar iemand, omdat we onszelf in de ander herkenden. Allebei bezig met de Fi-athlon ( da's afwisselend fietsen en door de sneeuw ploeteren met je fiets aan de hand!)
- Straks echt naar zwemmen toe ( echt waar!)
-Nog maar één dag werken in het vooruitzicht, en dan ben ik uitgewerkt!!!!Nou ja, voor dit jaar dan tenminste!
-St Salaria langs geweest, en ze was mild!!!!

Dan wil ik verder met dit filmpje afsluiten. Ik krijg er kippevel van. Helemaal uitkijken hoor, er staat een boodschap voor iedereen aan het eind 

Tip van de dag: Zingen is gezond en leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten