zaterdag 31 december 2011

Happy New Year !

De laatste dag van het jaar. Aan de ene kant een hele gewone dag, ik moet zelfs werken, maar aan de andere kant  toch ook weer een bijzondere dag.Er wordt weer een jaar afgesloten. En het lijkt wel of de jaren steeds sneller gaan naarmate ik ouder wordt.Maar daar hoor ik wel meer mensen over, dus dat zou best wel eens echt zo kunnen zijn.



Vandaag maar eens lekker ouderwets bezig geweest, en samen zelf oliebollen bereidt. En het geheim van een goede luchtige oliebol zit hem volgens vriend in de goede ingrediënten.



En zo pruttelden de oliebollen na goed rijzen lekker in het vet.

Nou ja, bollen.......
Eerlijk gezegd ging dat een stuk beter, nadat we een ijsschep van scooterbuur, die ook wat zelfgebakken bolletjes zou krijgen, hadden geleend.




Uiteraard had ik ook al wat appels geschild.



Want als je oliebollen bakt, horen daar ook appelflappen bij!



En nu zitten we heerlijk met z'n tweetjes, gezellig een film te kijken. 

Van dochter zal ik pas volgend jaar wat horen. Ik heb inmiddels wel al twee enthousiaste berichtjes gekregen, goed aangekomen, en doorreis ging ook als gepland. Daar maak ik me dus echt geen zorgen meer om. Langzaam maar zeker ga ik weer een nieuwe fase in, en zo moeilijk als dit jaar begon, zo leuk, gezellig en fijn gaat het jaar uit.

Vertrouwen, ik denk dat dit het belangrijkste woord van volgend jaar wordt. Vertrouwen in *het lot*, vertrouwen in mezelf, vertrouwen in de mensen om me heen.

En dat is wat ik ook iedereen wens. Heel veel goed, veel gezondheid , maar vooral veel vertrouwen.

En uiteraard hoop ik dat het weer een leuk jaar wordt, 
voor iedereen!

2 opmerkingen:

  1. Dat het zoals je het jaar afgesloten hebt, lekker verder gaat in 2012. Wens voor jou heel veel vertrouwen en natuurlijk alles wat wenselijk is in 2012

    Natuurlijk ook voor dochter en vriend!

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen