maandag 19 december 2011

Beetje jaloers...

Ik ben nog steeds hartstikke blij met mijn artistiek verantwoorde boom, begrijp me niet verkeerd. En behalve heel rijke mensen kun je nu eenmaal niet ieder jaar een nieuw kleurtje in je kerstboom doen. Maar soms kom je een boom tegen waar je op slag verliefd op wordt.

Tenminste, dat overkwam mij....

Dit is ' m. Istie niet prachtige? Helemaal paars!!!! Ik ben echt een klein beetje jaloers.Paars, mijn lievelingskleur. Hij zou mooi in mijn keuken passen 

,
En echt alles is paars, de ballen (heel aparte zelfs), de piek, en zelfs de vogeltjes!






Hij staat bij één van mijn klanten, die het ontzetten leuk vond dat ik hem fotografeerde om op mijn blog te zetten. En ik vind het helemaal geweldig dat een dame van in de tachtig een pimpelpaarse kerstboom heeft staan! Ik mag 'm erven zegt ze......

Tip van de dag: Geniet ook van andermans boom.

2 opmerkingen:

  1. Dat geloof ik dat je er een beetje jaloers op werd, het is ook helemaal jou kleur. Jij komt nog eens wat bomen tegen zo met je werk, dat is dan echt genieten, van andermans bomen. Zo kan je nog eens wat ideeen op doen, voor over een paar jaar.

    En natuurlijk genieten wij mee als je er foto's van maakt

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet zeker dat iedereen zijn/haar best doet om er een mooie boom van te maken

    Prettige Feestdagen !!!

    Nico

    BeantwoordenVerwijderen