vrijdag 9 december 2011

Kayak in Zwolle

Zoals ik gisteren al schreef, spetterden ze donderdag van het toneel.Vriend, die ik donderdag als Sinterklaascadeautje mee had genomen naar Kayak, zag ze voor het eerst. De muziek had hij al vaak genoeg gehoord, want die staat hier in huis regelmatig op, maar ja er is een klein verschilletje , of ik, of Cindy de nummers zingt 

Zoals eigenlijk altijd, weer leuke mensen ontmoet bij Kayak. Op de één of andere manier lijkt een concert bij Kayak altijd een gezellig feestje. De sfeer is er altijd zo relaxt. Voor Cindy was het trouwens een *thuiswedstrijd*, en het was duidelijk dat ze het erg leuk vonden om daar te spelen.

Hans Eijkenaar past ook prima bij de band, hij speelde de sterren van de hemel, en had er ook overduidelijk plezier in.Waar ik de eerste keer al zo voor was gevallen,  Het feit dat de band op toneel onderling zo leuk met elkaar omgaat, was gisteren ook weer goed te zien.

Wat hier precies gebeurt.... Maar lol hebben ze in iedergeval!

Gisteren had ik foto's en setlist beloofd, en die komen ook echt nog, maar blijkbaar had ik op mijn nieuwe computer de printer/scanner nog niet geïnstalleerd. Voor printen geen probleem, maar scannen, da's duidelijk een ander verhaal.

Vandaag de foto's erbij gezet 

Gitaren......

Rob



Jan



Joost


En zoals beloofd, de setlist 

En als afsluiter,de toegift:



En soms is het einde niet helemaal het einde, want na luid door ons te zijn toegejuicht, kwamen ze nog een keertje extra terug, met het nummer Undecided. Het leek wel niet op te kunnen!

Morgen dus de foto's en de setlist er nog bij, om het verhaaltje compleet te maken.

Tip van de dag: Soms moet je twee keer kijken om ten volle te genieten!

1 opmerking: