donderdag 15 december 2011

NKN

Oftewel, New Kids Nitro. Tja... wat kan ik zeggen. Vorig jaar begin dit jaar had ik New Kids Turbo met stip op één de slechtste film van het jaar genoemd, nee zelfs die ik ooit gezien heb. Nou ja, met mijn geheugen kun je daar je vraagtekens bij zetten natuurlijk, maar goed, het zegt wel iets.

En wat is dat geheugen eigenlijk een raar iets. Nee, niet raar, een geweldig fenomeen eigenlijk, als je er goed over nadenkt, want het slijpt feilloos de scherpste kantjes van alle herinneringen af. Dat merkte ik wel toen ik bij NKN zat.Van NKT had ik de leukste dingen onthouden, en het feit dat er zelfs nog een soort van een verhaallijn in zit. Maar goed, het is en blijft eigenlijk toch een beetje rotzooi...

Pffff wat doe ik daar eigenlijk?!?!? Nou ja, ook dat kan ik dan wel weer vertellen, want het leukst van naar zo'n soort film gaan is wel: Het Publiek! Het is als je het goed bekijkt verschrikkelijk, maar je moet het sowieso met andere ogen bekijken. En laten we eerlijk zijn, om Little Brittain kunnen wel heel wat mensen lachen, terwijl het eigenlijk net zo platvloerse humor is als in NKN.

Deze keer heb ik eerlijk gezegd het meeste lol om mijn nicht gehad ( zus van nicht waar ik de oorspronkelijke date mee had). Die was eigenlijk alleen maar meegegaan, omdat we met een wat grotere groep gingen, voor de gezelligheid, zo had ik haar overgehaald. En de film was nog maar net op weg, of ik hoor haar schateren, met direct daar achteraan: "Dat IK hier om zit te lachen!!!" Geweldig toch. Ze heeft de hele film flink zitten lachen, en was achterna verbaasd dat ze het zo leuk had gevonden. Zo zie je maar( zie tip van de dag).

Mijn uiteindelijke recensie?Als het geld moet kosten zou ik dus echt niet gaan, maar er zitten zeker grappige momenten bij. Overigens ben ik het geheel met de 16 jaar rating eens. Sommige dingen zijn echt te grof voor minderjarig publiek...

Tip van de dag: Soms kun je jezelf verbazen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten