zondag 11 december 2011

Kerstsfeer



Tatatadaaaaaa. Eindelijk. Eindelijk hadden we tijd, en hebben we tijd gemaakt voor een stuk kerstsfeer. De boom had ik al op één december gekocht, en hij stond ook al een paar dagen in huis, maar was nog steeds niet versierd.En vandaag, terwijl ik mijn blog in kerstsferen bracht, heeft Vriend de boom opgetuigd.
Onze nog steeds artistiek verantwoordde boom staat weer. Ik dacht dat dit het derde jaar was van onze oranje zwarte boom, maar bij het nalezen van mijn oude blog blijkt hij dus al voor het vijfde jaar in deze kleurstelling te staan.

En omdat ik zo'n fijn gevoel van al die kerstvoorpret kreeg, had ik ook ineens zin in een uitgebreide en speciale avond maaltijd.Dus, tegen mijn principes in, naar de AH ( AH is niet tegen mijn principes, maar winkelen op zondag wel) heerlijk biefstukje gehaald, witlof met ham en kaas, boontjes, en ik zou er ook een Spaanse tortilla bij maken.

Uit gebrek aan foto's kunnen jullie terecht opmaken dat  die tortilla niet helemaal gelukt is zoalsie had moeten worden, maar alles bij elkaar hebben we ontzettend zitten smullen, en dat is toch eigenlijk het belangrijkst.En dan nu maar even *vasten* voor die kersttijd echt in volle sterkte losbarst 

Ok dan nog maar een foto van de boom.....

Tip van de dag: Soms moet je principes laten voor wat ze zijn...

1 opmerking:

  1. Ook bij jullie staat de gezelligheid. Lekker van Genieten van al die lichtjes en glinster. En waarom niet een lekker maaltijd erbij, tja dan maar even de principes overboord.

    Zitten er nu 5 pieken in de boom?

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen