donderdag 29 december 2011

Daar gaat ze...

Op haar eerste *wereldreis*. Tuurlijk hebben we niet al haar 21 oudejaarsavonden met elkaar gevierd, maar wel bijna allemaal.



En dit jaar dus niet.Want ze vertrekt, met haar backpack op haar rug.

Kijk maar, daar gaat ze....

We mogen haar nog even uitzwaaien.

En weg is ze.

Even voor de duidelijkheid.... Ze gaat met haar backpack op de scooter naar haar vader. Van daaruit wordt ze door Vriendin-paps weggebracht naar het vliegtuig. En daarmee vliegt ze naar Innsbruck, dan met de trein door naar Neukirchen, waar ze haar vriend ziet. En dan weer terug naar Innsbruck, waar ze een mega Nieuwjaarsparty heeft, en dan komt ze volgend jaar ( maandag of dinsdag....) al weer terug. Vandaar dat ik *wereldreis* schreef. Het voelt voor mij alleen zo. Da's toch wel mijn kind, die daar helemaal in haar uppie op het vliegtuig stapt.....

Tip van de dag: Loslaten....

2 opmerkingen:

  1. De wereld reiziger rijdt wel op een vreemde scooter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij hebt mij op het verkeerde been gezet, dacht even dat ze voor een paar maanden ver weggie ging.

    Wat leuk en hoop dat ze een super party heeft, wat volgens mij helemaal goed komt.

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen