woensdag 26 mei 2010

Druk druk druk........

Tjonge. Ik heb deze week twee hele dagen gewerkt, maar het voelt wel als zes! Nu beginnen mijn werkdagen momenteel wel ietsje vroeger dan anders. Speciaal klantje, kan gewoon even niet anders, dus geen probleem. Ik vind het ook hartstikke leuk om naar die klant te gaan. Maar iets vroeger beginnen houdt helaas niet iets vroeger eindigen in. Op het ogenblik is het eigenlijk een doorlopende chaos op het werk. Dus we lopen eigenlijk een beetje te dweilen met de kraan open. Maar goed, net als bij de spinning. Het geeft je wel een prima gevoel als je 's avonds op de bank zit. Het brandje van de dag is weer succesvol geblust zeg maar.
Maar goed, bloggen schiet er lelijk bij in, en dat vind ik dan toch ook wel weer jammer. Vooral omdat ik juist zulke leuke dingen doe.

Het pinksterweekend was gewoonweg zalig. Kan ook bijna niet anders met zulk heerlijk weer. Over de onverwachte genoegens van zaterdag heb ik dan gelukkig nog wel geblogd, maar zondag was ik ook zalig dagje weg. Naar vriendin, die lekker weekendje in Lochem zat. Wel weer typisch iets voor mij/ons.... We zijn het Bijzondere Bomenpad gaan *doen* Op zich geweldig, want bv de Davidia involucrata staat op het ogenblik ook echt in bloei ( ja, zoek dat maar op !!!Nr 15 op de lijst ;-) ) Er waren twee kleine ( nou ja klein?!?!?!) maren. Om te beginnen, misschien hebt U het al gelezen, worden alle bomen ( met name de eiken) belaagd door rupsen Die hingen dus werkelijk overal. Allemaal van die gezellige -in dit geval dan rupse-draadjes, kroiebel de kirebel. En of dat nog niet genoeg was werden we belaagd door mega-muggen. Naar het leek kregen de heren de volle laag, en werden wij dames enigzins gespaard, maar achteraf heb ik toch 3 flinke muggebeten aan dat avontuur over gehouden. En helaas reageer ik altijd tamelijk overdreven op *buitenstadse* muggen, dus zit ik nu met drie flinke jeukende plakaten op mijn arm! Mara goed, dit al mag de pret natuurlijk niet drukken, en al heb ik er nog geen tijd voor gehad, ik geloof dta ik er mooie foto's aan over gehouden heb!

Verder hebben we 's avonds zalig gegeten bij Mondani. De naam verraad het niet gelijk, maar we hebben er o.a tatanka ( denk dances with wolves...) , caribou en eland gegeten.....

Maandag werden er wat verjaardagen gevierd, wat met dit zalige weer en een tuin natuurlijk ook helemaal geen straf is. Verder met vriend nog even nieuwe tweedehandse tv opgehaald, en bij vriend het concert van Transatlantic geluisterd.

En dan gisterenavond zelf weer naar concert van Steve Hacket. Nick Beggs  zag er weer fantastisch uit.
Geen staartjes zoals vorig jaar! ;-) Verder heb ik weer net zo genoten als vorig jaar van het concert.Onder elkaar hebben zo ook zo'n plezier on stage dat het alleen daarvoor al een genot is om nara ze te kijken. En de muziek is ( voor mij!) zeker geen straf om nara te luisteren!

  Ik heb twee songs proberen te filmen. De ene is het niet helemaal geworden omdat mijn armen te moe werden, en de andere niet helemaal, omdat het geheugen van de kaart vol was! Verder laat mijn computer het een beetje afweten. ik weet niet wát er aan de hand is, maar ik kan ineens geen filmpjes meer kijken op youtube of wat-voor-programma-dan-ook-gemist. Het downloaden gaat schijnbaar zo traag dat het niet meer wil lukken. Eén van de filmpjes staat nu te uploaden ( maar dat gaat uiteraaaard net zo traag!) naar youtube. 

Maar goed. de aankomende tijd ga ik het volgens mij net zo druk krijgen/houden. Ik zal mijn best doen zo af en toe tussendoor toch nog iets te schrijven.

Tip van de dag: Leuk leven is belangrijker dan leuk bloggen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten