zaterdag 15 mei 2010

Het is weer eens tijd

Jeetje, voor mijn doen is het echt té lang geleden dat ik geblogd heb.Niet dat ik geen leuke dingen heb gedaan heb hoor. Maar gewoon geen puf om daar over te bloggen.

Maar vandaag begon eigenlijk wel grappig, dus werd het wel weer tijd om het maar weer eens te doen. Ik heb gewerkt vandaag, en bij één van mijn adresjes word ik nogal eens een beetje voor de gek gehouden. En meestal ga ik er met boter en suiker in. Tja, als een klant je wat vraagt behoor je daar toch serieus op in te gaan. Vandaag was het echter mijn beurt. Mijn klant vertelde dat er gisterenavond een hulp was geweest die vertelde dat zij acht jaar geleden al eens eerder was geweest. Hij kon het zich niet meer herinneren, maar zij zei dus dat ze het nog wel kon herinneren."Dat kan ik me wel voorstellen"zei ik, op een enigzins suggestief toontje. En toen kreeg ik toch ineens *een* blik. Mijn klant moest me toch echt even aan kijken om te beseffen dat ik deze keer een grapje maakte. En dat deed mij goed, zo vroeg op de(ze toch wel erg hectische) morgen.

Het was nl nogal een rare werkdag. Door onderling gekonkel was *mijn* verpleegkundige weggehaald, omdat de andere wijk een probleempje had. Zo was hun probleem opgelost, maar dat wij dan met ene probleem zaten.... Tja dáár hadden zij dan geen boodschap aan. Uiteindelijk (uiteraard) toch allemaal nog wel goed gekomen hoor, maar het was alles bij elkaar een volle, uitdagende werkdag.

En dan is het des te leuker ontspannen, na zo'n dag. Vanavond voor de tweede keer naar Alice in Wonderland geweest. Vriend had hem nog niet gezien, en deze film is zeker geen straf om twee keer te zien. Gelukkig hadden wij wel goede 3d brillen, dus het was weer genieten. Vriend vond hem ook erg mooi. Omdat de film op een ietwat ongelukkige tijd speelde zijn we na de film nog wat gaan eten.KFC vonden we niets, dus zijn we bij Atoll terecht gekomen. Eigenlijk horen wij niet meer in zo;n tent, daar zijn we duidelijk te oud voor. Vrij harde muziek, vage lichtjes en discobal, maaaaaaaar, de pizza is er over heerlijk! Ik had mijn veggie-pizza gedevegetariseerd ( oftewel als extra topping kip er op laten leggen!) en de serious cheese pizza was ook prima. Allemaal verse ingrediënten gebruikt, en er staat voor de grote eter, en dat is het zeker!Het was dus weer een super gezellige avond.

En dan heb ik eigenlijk nog veel meer om over te bloggen, en eigenlijk nog een hoop foto's om te laten zien, maar mijn bed lonkt ook al weer, dus ik doe verstandig, en duik er lekker in. Misschien morgenmiddag tijd voor wat foto's en aanverwante zaken.

Tip van de dag: Ga eens (een pizza) eten bij Atoll

Geen opmerkingen:

Een reactie posten