maandag 3 mei 2010

Heksengeluk

De beoogde elf uur om te vertrekken gaan we absoluut niet halen. Dochter moet nog dit, nog dat nog van alles wat. Dus heb ik mooi nog even tijd om te bloggen. Ik kan geloof ik voorzichtig zeggen dat ons heksengeluk ons niet geheel in de steek laat. Het is droog!!! En als ik zo eens op de buienradar spiek, dan regent het vandaag waarschijnlijk genoeg, maar zo met de noordewind niet over het deel waar wij straks gaan rijden. Wat hebben we toch weer een mazzel hè, onze voorkeurs vakantie bestemming was eigenlijk Schoorl..... En die kanten op zie ik niks anders dan regen, regen en nog meer regen
.
Ow ja, gisteren, ondanks dat we half verzopen heb ik toch nog wel genoten van onze scooter trip. Omdat het erg rustig is op alle fietspaden, laten de dieren zich prachtig zien.Verregende konijntjes, fazanten, ganzen met jongen, van alles heb ik gezien. Zelfs een zwaluw!!!

Jaja, ik weet het, één zwaluw maakt nog geen zomer,maar ik beschouw het toch maar als een goed voorteken



Tip van de dag: Geen zorgen voor de dag van morgen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten