zondag 9 mei 2010

Mhuhahahahaha


Ik ben zo slecht nog niet. Dat heeft vanavond in iedergeval wel bewezen. Ik doe erg mijn best, maar mijn dochter is toch echt nog een stuk slechter dan ik. Vanavond hebben we gezellig met vriend van dochter een spelletje gedaan, Succesvol slecht zijn .Het was weer even proeven en proberen, maar we zijn er weer uit. Wij weten weer hoe we slecht moeten zijn.Dit was dan ook de eerste kaart die ik speelde, alle twee de spelletjes zelfs. Uiteindelijk is het wel een komisch spel, maar zoals vele spelletjes toch nog een stuk leuker als je met wat meer mensen speelt.

Met kaarten voor je waar je niets meer mag eten of drinken zolang ze voor je liggen, of kaarten waarbij je niets meer mag zeggen tot je volgende beurt, blijft het een vermakelijk spelletje. Latijd goed voor een leuke avond.

Tip van de dag: Slecht zijn is soms juist goed !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten