zondag 30 mei 2010

Goed en leuk.....

Soms zijn goed en leuk twee heeeeel verschillende dingen. Vandaag kwamen/zijn de middeleeuwen hier in het *dorp*. Een uitgelezen kans voor ons om lekker te paraderen in onze mooie jurken. Maar helaas. Heel even zag het er vanmorgen op buienradar uit alsof alle buien op miraculeuze wijze rond dit dorpje vielen. Dus toch nog maar even snel zus gebeld. Daar lag nog wat van onze *feest*kleding, en natuurlijk net dat wat we nodig hadden. Toch nog maar een keertje op buienradar gekeken, en hmmmz toch moeten toegeven dat die buien helaas ook ons dorpje aan zouden gaan doen. Met pijn in mijn hart besloten dat we het verkleed partijtje maar over moeten laten gaan.
Al was het niet leuk, het was zeker een goed besluit, want inmiddels is het grijs, grauw, koud, en vooral erg nat buiten!
Dus nu zit ik hier eigenlijk een beetje zielig thuis te sikkeneuren. Opoe is ook nog eens alvast gekomen en heeft zich met flink wat buikpijn *heerlijk* in mijn buikje genesteld. Lekker met een warm kruikje in bed een film kijken dan maar? Nee, helaas, de dvd-speler aldaar heeft het begeven. Soms hè. Soms vind ik mezelf gewoon echt heel ziehielig hoor.

Tip van de dag: Lekker nagenieten van de leuke dingen die je deze week hebt gedaan ;-)

1 opmerking:

  1. Ja jammer hé! van de regen. Ik wilde ook even gaan vandaag : (. Volgend jaar beter.

    BeantwoordenVerwijderen