maandag 13 februari 2012

Overleefd

De eerste ( en voor zover we het gros van de weervoorspellers mogen geloven enige) horrorwinter-periode overleefd. Zonder uitglijders, die ene op het ijs niet meegerekend. Maar ik heb de hele week met de scooter doorgereden ( weinig andere keus) en geen enkele keer gevallen! Ik vind het een prestatie. Want ik vind het ieder jaar *enger* worden en zie erg op tegen gladde periodes. En angst is niet de beste compagnon die je kan hebben als je je met dit weer op de weg begeeft.

Maar goed, alles is goed gegaan, en gelukkig heeft de regen hier vandaag niet voor spekgladde wegen gezorgd, zoals elders in het land, en heb ik dus normaal kunnen rijden!

Verder heb ik ook weer een hormoon-aanval overleefd. Mijn huidige levenspartner maar net, maar ja, over hem gaat het blog gelukkig niet. Beetje mijn eigen schuld dat ik er weer zo'n last van had. Mijn werkdagen zijn verandert, wat betekent, dat ik nog maar 1x per vier weken een weekend van 4 dagen heb, en net in dat weekend...Ja precies!!Dus daar dacht ik wat aan te schuiven door een beetje met de pil te rommelen, op een volgens de bijsluiter verantwoorde wijze. Maar ja, daar dachten mijn hormonen dus ff anders over.....Tis een wankel evenwicht wat ik nu heb, en blijkbaar kan ik daar beter niet aan morrelen.

Ik moet trouwens ook nog even ergens op terugkomen.Ik ben eindelijk bezig met de leesversie van de Millenium Trilogie , en mijn *kritiek* op de film ( in dit blog) was niet echt terecht. Maar goed, mijn referentiekader was toen de verfilmde Zweedse versie. Maar nu ik aan het lezen ben ( errug verslavend by the way!) merk ik dat de Hollywood-versie , tot zo ver als we hem gezien hebben, juist wel erg goed is.Maar goed, zoals ik al in dat blog schreef, het was niet zozeer dat ik de film afkraakte, maar gezien mijn referentiekader vonden wij er niet zo veel van.

Als ik overigens uiteindelijk moet kiezen... Dan zou ik met stip op één het boek aanraden!

Tip van de dag: It's all in the eye of the beholder 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten