maandag 27 februari 2012

Gevonden!

We hebben de weg naar de bioscoop teruggevonden! De laatste keer dat we waren geweest was 5 februari, naar het PAC-festival. Toen hebben we dan ook wel gelijk 5 films op één dag gezien, maar dat was niet de reden waarom het zo lang duurde eer we weer gingen. Nog even kort over dat PAC festival trouwens. Dat is echt super om te doen. Heel erg gezellig, want je zit de hele dag op hetzelfde plekje, en PAC staat voor: Pathé Alternative Cinema, oftewel filmen met nét even iets meer dan de gemiddelde bioscoopfilm. FIlms waar je met kippenvel naar zit te kijken, of waar je simpelweg over na moet praten ( shame!) omdat je er anders geen koek van kunt bakken.Een lange dag, maar absoluut de moeite waard.

Maar goed, we hebben de weg weer gevonden. Het was de afgelopen tijd simpelweg te koud, en ik was te moe om zin te hebben om naar de bios te gaan. Mijn nieuwe rooster gaat nog even niet in mijn koude kleren zitten, maar het went langzaam aan. En het wordt ook weer langer licht, dus zo kwamen we vrijdag eindelijk weer eens in de bios terecht. We zijn toen naar Yourney 2 geweest.

Errug leuke film, en al ben ik niet dol op het hele 3D gebeuren, in deze film zaten wat leuke dingetjes! Een heerlijke feelgood avonturenfilm om weer helemaal in te komen. En zonder verder iets te verraden. Ooooo wat was dat olifantje schattig. Zo één wil ik wel!

En omdat het zo goed beviel zijn we zaterdag weer naar de film geweest. Ik wilde erg graag Warhorse nog zien voor hij uit de bios gaat. Eerst zijn we bij This Means War terecht gekomen, simpelweg omdat het nog te vroeg was voor Warhorse. Zonder echt te weten waar we precies bij terecht kwamen hebben we verschrikkelijk genoten. Heerlijke film, veel humor, en ondanks dat het leek dat er geen goed eind meer aan te breien was, toch met een goede ( en bevredigende!) afloop.

Daarna zouden we dus naar Warhorse gaan, maar daar konden we alleen nog maar neklôge zitten, dus hebben we die nog maar even opgeschoven.Zo kwamen we bij Woman in Black terecht. Goed in elkaar zittende horror/thriller. Vaak puntje van je stoel, en ik vond het verhaal af.

Omdat ik toch echt Warhorse in de bios wil zien, gaan we vanavond weer....

Tip van de dag:Vergeet niet wat je leuk vindt

1 opmerking:

  1. Heb eergisteren The Woman In Black gekeken.
    Was niet echt verkeerd en soms van die schik momenten als je eigenlijk al weet dat het komen gaat.

    Die andere twee wil ik ook wel eens zien.

    Prachtige film de Warhorse.

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen