vrijdag 31 januari 2014

Building character

Nieuwe week, nieuwe prompt. Building Character. Hij kwam al vroeg binnen, ik was nog bezig met de smile, maar geen probleem natuurlijk. Alvast tijd om te denken.

New week, new prompt. Building Character. It came early this week, I was still busy witje the smile, but no problem afcourse. Just more time to think about it.

Al snel was ik aan het snuffelen tussen mooie karakter-opbouwende spreuken. Vele van die ik gezien  heb, heb ik inmiddels zien passeren, maar degene die ik erg toepasselijk en bruikbaar vond nog niet. Dus daar heb ik gelijk een foto bij gezocht. Uiteraard moest dat er één uit mijn Noorwegencollectie worden, ook dat was duidelijk vanaf het begin.



Soon I as snooping for character-building quotes. I've seen many pass on othe peoples work, but not the one I found right. So I immediatly looks for a picture to go with it. Ofcourse it had to be one of my Norway collection, that was obvious from the start.


Tja, en dan weer de artistieke kant. Schilderen doet het toch nog steeds niet helemaal voor mij. Ik voel me gewoon niet vrij met verf. Dus de potloden maar weer gepakt. Niet dat ik geweldig kan tekenen, maar ik word er in idee geval blij van! Ik vind haar (mezelf, artistiek vrij zelf portret :-P) echt ontzettend leuk geworden. Ze kijkt lief en vrolijk, en wat karakter betreft...... De spreuk zegt alles.....



Well, then back to the artistic side. Painting still isn't just me. I don't feel free with paint. So I picked up my pencils again. Not that I draw all that well, but at least it makes me happy! I love how she ( me, free artistic selfportrait) turned out very much. Se looks sweet and cheerfull, and about character, the saying says it al......

  ;-) Tip van de dag: Always be yourself. Unless you can be a witch, then always be a witch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten