zaterdag 8 februari 2014

Verboden

Eigenlijk een verboden woord in mijn woordenboek, maar "even" bloggen hoor.... Was weer eens achter mijn computer gekropen. Het idee was om een foto te gaan zoeken bij de eerste week van Artjournal52. En daarvoor moest ik dus door mijn foto's spitten. Wat een straf zeg.... Heb er een paar gevonden die ik gewoon voor de fun wil delen.

To tell the truth, it's a forbidden word in my vocubalary, but I have to blog. ( Not easy to translate, cause it is about a saying. "even" means something like:  shortly, awhile, something you do rapidly. And doing stuf rapidly is not that good, you should take your time....) Lately I've been doing about everything on my iPad, and now I was on my computer again. The idea was to search for a photgraph for the first week prompt of Artjournal52. What a punnishment..... Found some I'd like to share, just for the fun of it.

Winter wil het niet meer echt worden ( al kun je daar niets van zeggen!) dus zo'n geweldig sigarengevecht, daar zal het wel niet meer van komen. Dan maar de napret :-)


Winter most probably won't show it's face anymore ( although you never can tell!) so a fight like this won't happen this year. Then we'll have to do with old pictures.


Altijd goed voor een lach, mijn heerlijke gekke dochter. Hopelijk is dit verleden tijd.Aan de E-Sigaret nu.

Always good for a smile, my lovely, crazy daughter.Hopefully this  is history. She's now smoking the E-Sigaret.


Toch nog maar winterslaap dan....

I still could go into hibernation....



Als je kunt raden wat dit is.... Voorbeeld van op de juiste tijd op de juiste plaats. Helemaal verliefd op deze foto.

If you can guess what this is.... Example of  right time, right place. Absolutly smitten on this picture.





Oké, nog één mooi winterplaatje dan. Uiteraard ook uit het verleden.
Oké, one more beautiful winter picture. Ofcourse also from winter-past.


Ik heb een heerlijke middag gehad. En ja, ik heb een foto die mooi bij de spreuk van de eerste week past gevonden. Ik wilde jullie gewoon "even"mee laten genieten....

I had a lovely afternoon. And yes, I found a picture that goes very well with the words of the first prompt. I just wanted to let you share in my delight......

Tip van de dag: Gedeelde vreugde is dubbele vreugde. (Shared fun is double the fun.)

2 opmerkingen:

  1. Weer een leuke bijdrage op een sombere zaterdag....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor het leuke compliment! Ook een leuk blog van jou, Irene! Heb het onder mijn lekker, leuk, positieve leesblogs gezet en zal dus af en toe terug komen lezen... Groetjes en een goede start van de week morgen, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen