zondag 19 januari 2014

Somewhere, a simple place

Weer aan de gang geweest voor mijn art journal. Ik vind het nog steeds moeilijk. Heb niet het gevoel dat ik mijn materialen goed ken, en heb volgens mij nog veel te veel een beeld in mijn hoofd wat het moet gaan worden.

Been busy for my art journal. Still struggling with it. Still have the feeling, that I don't know the materials I work with, and I also think I have to much of an image how it should become.

Alleen vandaag was het een beetje een worsteling, in de eerste instantie had ik een helder beeld van wat en hoe ik het wilde. En zo ben ik twee avonden heerlijk met potloden aan de gang geweest. Gewoon ouderwets overtrekken en kleuren, en dan ga je zo in je tekening op, dat je aan niets anders meer denkt.

Just today was a struggle, at first I had a very clear idea of how and what I wanted. So I've been busy with pencils for two evenings. Just old fashioned colouring, and then you're so busy with your drawing , that all else disapears.

Maar vandaag wilde/moest ik mijn tekening af hebben, en ik zou mezelf niet zijn, als ik er ineens helemaal niet tevreden meer mee was. En als ik niet ineens bedacht dat er ook nog een andere heel happy place bij mij hoorde....

But today I wanted to/had to finish my drawing, and I wouldn't be me, if I suddenly weren't happy at all with it. And if I didn't realise that Isome other happy place was just me.

Dus, zo werd het een beetje een worsteling. Maar uiteindelijk is het erg mooi geworden ( nou ja, dat hoop ik, als het eindelijk droog is!) en ben ik helemaal tevreden. Het leuke is natuurlijk, dat alles kan, alles mag, je kunt zoveel dingen door elkaar gebruiken als je zelf maar wilt, en dus heb ik heerlijk over mijn potlood tekening met verf zitten kladderen, en er tenslotte nog een foto opgeplakt.

So, it became a little bit of a struggle. But in the end it turned out very pretty ( well, I hope so, when it finally will be dry!) and I'm completly satisfied. Ofcourse the fun part of it is, that everything goes. You can use what ever you want, so I painted over my pencils, and also aded a picture.

Het eindresultaat....

Mijn simple place is eigenlijk overal en nergens. Thuis, in mijn flatje op de dertiende verdieping voel ik mij als in mijn eigen luchtkasteel, maar tegelijkertijd voel ik mij ook altijd happy als ik op mijn scooter aan het touren ben. Dus dat zijn mijn somewhere, simple places....

My simple place is actually all and everywhere. At home, in my apartment, on the thirteenth floor, I feel like I have my own castle in the air, but at the same time, I'm also always happy when I'm touring on my scooter. Those are my somewhere, simple places....

Tip van de dag: If you're not happy here, you won't be happy there.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten