woensdag 8 januari 2014

Journal 52

Creatief bezig zijn, jezelf even (?) helemaal verliezen, maar soms ook jezelf tegen komen. Dat is wat er vandaag gebeurde.

Being creative, lossing yourself completly for a little (?) time, but sometimes also confronting yourself. That's what happened to me today.

" Misschien ook iets voor jou?" , las ik in een privé bericht van mijn zus op Facebook. Deze keer ging het om een 52 project, oftewel, 52 weken lang met een inspiratie aan de gang met "kunst" . Hoe vaak heb ik me niet voorgenomen vaker creatief bezig te zijn? Maar steeds lijkt de tijd te ontbreken. Dus dit lijkt de perfecte manier om er nu eindelijk eens tijd
voor te maken. En zo ben ik dus lid geworden van Journal52.

"Maybe also something for you?", I read in a privat message from my sister on Facebook. This time it was about a 52projct, a.k.a 52 weeks art with a promt. How often I intended to be more creative? But I always found myself not having the time. This looks like the perfect way to finale make the time. So  I joined Journal52.

Na het bekijken van allerlei geweldige creaties, kwam er langzaam maar zeker inspiratie boven drijven. Aangezien ik thuis niet zo heel veel mooie verf heb liggen (meer keus in mijn zus haar atelier), heb ik voor de eerste opdracht gekozen om met procreate te werken, een geweldige app op de iPad. Het resultaat is geweldig geworden, en ik kwam mezelf dus heel erg tegen toen ik de woorden erbij vond. Ineens stroomden de tranen over mijn wangen. Maar ik kom er wel, ik ben al half los.....

After seeing al kinds of wonderfull creations, slowly but surely the inspiration came.because I don't have much nice paint here at home (much more choice in my sisters studio), i decideer to make my first afroeide in procreate, a wonderfull app on the iPad. I love the result, but the words I found were very confronting. Suddenly tears streamed down my cheeks. But I Will get there, I'm already half lifted up.......




Tip van de dag: Laat los wat je vasthoudt.......

Tip of the day: Release what's holding you down......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten