zondag 26 januari 2014

You always make me smile.

Druk, druk, drukke week achter de rug. Maar dat lijkt de laatst tijd heel normaal. Ondanks dat kruipt januari nog steeds voorbij, er komt geen eind aan! En tussen al die drukke bezigheden toch ook nog even artistiek aan de gang.

Busy, busy, busy week behind me. Bit that seems normal lately. And still January takes its sweet time to pas by, it  feels like for ever! And between all that activity also some artistic time.

Digitaal doedelen ligt me toch (nog) steeds het meest. Lekker op mijn luie stoel iets leuks maken. You make me smile, was de opdracht deze week. Inkoppertje natuurlijk. Hond en kind ( niet perse in die volgorde)komen al snel voorbij huppelen, maar eigenlijk zijn er veel dingen die me doen glimlachen.

Digital doodling (still) comes the most easy to me. Sitting in my easy chair, making something nice. You make me smile was the prompt of this week. Easy peasy. Dog and daughter (not necessarily in that order) come to mind, but actualy there are many things that make me smile.















Al het inspirerende werk van anderen heeft gemaakt dat ik me zeker niet wilde bepalen tot één ding/persoon wat me altijd doet glimlachen, en zo kwam mijn kunstwerk van deze week tot stand.

All the inspiring work from all the others made that I didn't want to pin me down to only one thing/person that makes me smile. And so, my piece of art came to be.
En tussen al mijn foto's was natuurlijk genoeg wat me aan het lachen brengt te vinden, om alle bloemen op te vullen. Moet nog wel een echt mooi knutselschaartje kopen, dan wordt het de volgende keer nog mooier!

And I have enough pictures, to find some nice ones that make me smile, to fill up all the flowers. Have to buy myself a good craftingscissor, than, the next time it will be even more beautiful!

Vandaag heb ik trouwens nog een besluit genomen. Ik heb natuurlijk al eerder een kaartenset gemaakt, en dat zijn er dan altijd 52. Wanneer dit project af is, heb ik ook 52 weken rond, en iedere week heeft tot nu toe zijn wijze woorden al. Dus ga ik ook bij iedere week een bijpassende foto zoeken, en gelijk een nieuw kaartenset maken. Mijn eigen    tweede project on-the-side.

Today I actualy made an other resolution. I already made a set of cards with my own pictures, and wise words, Ans those sets always have 52 cards. When this project is finished, there will have past 52 weeks, and so far every week has its quote already. So every week I will find as suitable picture with thes words, and make a new set of cards. My own little second project on-the-side.

Tip van de week: If you smile when no one else is around, you really mean it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten