dinsdag 3 juli 2012

Wat zien ik?

Het heeft wat voeten in aarde gehad, en zelf wat ergernis gekost, maar het is af! Ik had weer eens zoveel foto's gemaakt, dat er uiteindelijk na de eerste uitzoekerij toch nog veertig ( ja, 40!) overbleven. En dat wilde ik eigenlijk niemand aan doen, een blog met zoveel foto's, dus besloot ik er een filmpje van te maken....

Tja, en dat viel dus nog niet mee. op de één of andere manier wilde mijn computer hier niet aan meewerken. Dus de laptop ter hand genomen, en daar kon ik het filmpje wel maken, maar ja, daar staat geen muziek op. Ach, om een lang verhaal kort te maken, hier het verslag van een leuke dag.

Zondag vroeg, heeel vroeg ons bed uit. En dat viel niet mee. Vriend was de nacht er voor ( van vrijdag op zaterdag) flink ziek geweest, en vroeg op staan is nog steeds niet mijn ding. Maar, uiteindelijk, na wat gezever van beide kanten dan toch maar door gezet. Lekker op tijd zaten we op de scoot, want we moesten ook nog naar het begin punt, en dat zonder navigatie systeem.

Dat beginpunt was bij  Theehuis Cruquius. En zo zag de rit er uit:
En het was een pracht van een rit. Zoals de titel al beloofde, er was heel veel te zien.

En te beleven, want de rit ging niet helemaal zonder slag of stoot. Kleine aanvaring met een fietser, en een zachte band zorgden voor wat oponthoud, maar dat kon de pret niet drukken.Regelmatig tijd om te fotograferen, en het weer heeft zich prima gehouden. Ook zijn we onderweg nog een lid een bloemetje gaan brengen. Soms heb je dat gewoon nodig, en als je dan toch in de buurt bent.

Bekijk het filmpje maar, dat geeft ene leuke impressie van alles wat we gezien hebben.


Tip van de dag:Sommige dingen kosten moeite.

1 opmerking:

  1. Hoop dat alles weer goed gaat met vriend?

    Hier heb je veel werk aan gehad, maar het helemaal goed gekomen

    Zo op die kaart te zien is het een flinke rit geweest. Of lijkt dat maar zo?
    Leuk om op deze manier weer mee te rijden.

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen