zaterdag 28 juli 2012

Appeltje?

Wie had dat gedacht?Zit ik zomaar en blogje te schrijven vanaf mijn gloednagelnieuwe iPad.Ik, een iPad, ik, die na de laatste fiasco met een androidtablet gezworen had dat ik er echt te oud voor was, dat dit sort gadgets niets voor mij is.

Maar ja, had ik toch even buiten de waard gerekend, in dit geval mijn Vriend. Ik had nog een cadeautje (ja, let op de je...hoezo understatement!)van hem te goed, en na veel twijfelen en tobben van mijn kant is het een iPad geworden. Hij had zichzelf ook al een iPad cadeau gedaan (lang leve smartengeld...) en met zo'n prachtig speeltje in huis wordt het toch wel erg verleidelijk, en zag ik de mogelijkheden toch wel.

Dus zit ik nu met een heuse, echte iPad op mijn scoot. De mogelijkheden binnen blogger zijn iets beperkter dan op de computer, maar dat lijkt me logisch. Verder moet ik nog eigen worden met alles wat de iPad kan, en heleboel leuke (gratis!) app's downloaden, dus zou het wel we even kunnen duren eer ik blog....

Voorlopig staat er morgen nog rit gepland met de scooterclub, en heb ik nog mooie foto's liggen van een heerlijk dagje uit met mijn dochter gisteren.

So little time and so much fun things to do.

Waar is de regen als je hem nodig hebt?!?! Haha, nee hoor, ik vind het weer helemaal zalig, je zult van mij geen gemopper horen dat het te warm is, al loopt het zweet me regelmatig in de jeweetwel naar beneden. Kortom, het leven is op het ogenblik super leuk, met lost of fun things to do!

Nou wilde ik er nog een leuke foto bij zetten, maar dat lukt nog even niet. Die foto staat wel op mijn Facebook, maar ik kan niet vinden hoe ik daar de url van kan gebruiken, dus da's de volgende uitdaging!

Tip van de dag ( tja, het is een herhaling...) Soms ontkom je er niet aan om met de tijd mee te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten