zondag 13 mei 2012

Genieten

Om acht uur vanmorgen werden we gewekt door het geluid van een sleutel in het slot. De hond begon naast me zachtjes te brommen. "Goed volk" zei ik tegen hem, want ik wist wie het was. Tja, als dochter niet meer thuis woont, dan klinkt er voor een ontbijtje op bed eerst een sleutel in het slot, ipv een zacht pruttelende koffiepot.

Des te leuker natuurlijk als het ontbijt verzorgd wordt! Niet op bed, maar lekker uitgebreid aan tafel.Dochter was zo lekker vroeg, omdat ik ook erge zin had om lekker met de scooter te gaan toeren. Niet zo gek natuurlijk, een nieuwe scooter, die zo fijn rijdt, dan kriebelt het wel. Maar lekker weg op de scooter vindt dochter ook heerlijk, dus dat was plezier voor allemaal.

Vorig was het verschrikkelijk warm op Moederdag, en hebben we er ook een geweldige uitje van gemaakt. Vandaag weer net zulk lekker weer, al was het dan niet zo warm als vorig jaar. Dus dan maar de motorbroek aan, en lekker op weg.

Stukje Nederland wat vriend en ik inmiddels aardig kennen, maar waar dochter nog nooit geweest was.



Achter Bodegraven richting de Meije, en verder onze neus achterna.Toto was uiteraard ook mee, en die houdt het nog niet zo goed vol, om erg lang achter elkaar door te rijden, dus bij Noordeinde ( NH) een terrasje opgedoken. Niet alleen voor Toto, maar ook wij waren voor onze ontspanning onderweg. En als je dan een terrasje met dit uitzicht tegen komt...







Geweldig toch!





Omdat de omgeving zo prachtig was, en voor de hond een stukje gewandeld. En daar zijn we ons droomhuisje tegen gekomen. Dát zou toch wat zijn. Bootje erbij, droom compleet!



En op dit soort locaties kan ik wel blijven klikken, het ene perfecte plaatje wisselt het andere af....












Op ons gemakje zijn we via de toeristische route weer terug naar huis gereden. Dochter had nog meer verplichtingen, en ik heb ook nog een moeder. Nog even bij zus gestopt om scooter te showen, en daarna dus door naar mijn eigen moeder, waar we heerlijk chinees hebben zitten eten.

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, met de Kymco onder mijn billen, heb ik niets anders meer te willen. Nederland is prachtig en samen met Vriend en dochter toeren is voor mij de perfecte (moeder)dag.

Ok, nog één om het af te leren. Kan zo op een kalender....
Tip van de dag: Grote genoegens hoeven niet moeilijk of duur te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten