maandag 28 mei 2012

Ik leef nog hoor!

Hoi lieve blog lezers.Ik leef nog hoor, maar ben *gewoon* druk met vakantie vieren. Vorige week huisje in Zeeland, zonder internet, vrijdag terug, zaterdag dagje uit met de club en zondag verlate moederdag in Apeldoorn gevierd. Reuze gezellig allemaal, maar ook tikje vermoeiend, want in de goeie twee weken die mijn scootje nu oud is heb ik er al 1100 km op zitten!

Maar we hebben genoeg beleefd, de vakantie in Zeeland is niet zonder *avontuur* verlopen, het uitje met de club was geweldig, en zo ook het dagje Apeldoorn, waar we trouwens tussen neus en lippen door ook nog even de Kymcopretfles hebben opgehaald.

Moet nog heel wat foto's uitzoeken, blog-klaar maken, en de verhalen in elkaar zetten.

Maar vandaag heb ik een rustdag!

Tip van de dag: Alles op zijn tijd ;-)

1 opmerking:

  1. Ben benieuwd naar jullie avonturen, hoop dat jullie het heerlijk hebben gehad. Wij hebben de twee pinksterdagen ook weer heerlijk getoerd, het leven is leuk, op twee wielen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen