zondag 15 april 2012

Aangenaam

Nee, ik heb het helaas nog steeds niet over het hardlopen. Dat zou ik graag aangenaam noemen, maar zo ver ben ik voorlopig nog niet.Maar je kunt het nuttige makkelijk met het aangename combineren.Ondanks dat het hardlopen zo'n *klus* voor me is, kan ik nog steeds genieten van alles om me heen.

Nou ja, als ik terug aan het wandelen ben natuurlijk pas 

De prachtige spiegeling in het stilstaande water
Het kleine stukje waar de Hedera in overvloed overal tegenaan kruipt
In allerlei verschillende kleurtjes nog wel.
De bloeiwijze van het groot hoefblad, nog maar even terug waren ze nog zo lief klein....




De berenklauw. Nu nog zo schattig klein en in elkaar gekreukeld. Maar straks kun je er weer onder staan.Niet verstandig, want het sap van deze plant kan in de zon voor lelijke brandwonden zorgen.
En nog maar eens een spiegeling, ik kan er geen genoeg van krijgen.
Bijna ben ik weer thuis..

Over geen genoeg van krijgen. Al lopen we het pad twee keer op en neer, overal wordt weer en nog alles besnuffeld. Je kan niet weten....

En als we aan het einde van het pad dan ook nog *de meiden* tegen komen, dan is de wandeling/hardloopsessie echt een succes geweest!


Zie je. 
Het nuttige kan best aangenaam zijn! 
Als je maar weet welke kant je op moet kijken.

Tip van de dag: Mooi en leuk liggen voor het oprapen.

1 opmerking:

  1. Wat heerlijk wandelen of rennen kan je daar bij jou achter bij de flat. Heerlijk. En vooral nu dat je de overgang mee maakt van de winter naar de lente. Dat is dan wel een voordeel als je een hondje hebt, je zit er bijna met de neus boven.

    Lekker genieten.

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen