maandag 16 december 2013

Oh ja?

Leuk, net even mijn laatste blog gelezen. Grappig wel, want van al mijn goede voornemens toen is mooi niks gekomen.

2013 is geen makkelijk jaar geweest, en dat is een tamelijk understatement. In het begin van het jaar mijn moeder gestorven, en in augustus mijn zwager. En heel recent is mijn relatie van twee jaar gestrand op een ongelofelijk,soapachtige wijze. En zo, met de kerst in het vooruitzicht, genoeg, nee teveel, om het leven eigenlijk nog leuk te vinden.

En hoe vaak heb ik het al gezegd? Dan moet je dus terug naar de basis. Leuk ligt in je achtertuin, in die heerlijke wandeling met je hond, dat goede gesprek met je lieve vriendin, die arm om je heen, die je net nodig had. En bij mij ook een beetje met de mooie plaatjes die er bij horen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten