dinsdag 25 juni 2013

Kleur bekennen

Vandaag is het er dan eindelijk van gekomen.  Ik heb weer heerlijk met kleur zitten kliederen. Meer kan ik het gewoon nog niet noemen.  Het resultaat lijkt nog steeds op kinderwerk, maar ja, wat maakt dat eigenlijk uit? Als het maar leuk is.

Die idee had ik al wat langer in mijn hoofd, eigenlijk sinds ik het boekje 'Kleine wijsheden' gekocht heb. Dat stond de allerliefste uitspraak over de regenboog in.  En hier is het resultaat.


Hoe was het ook al weer?  Niet denken, maar doen.  Tijd maken, in plaats van er op wachten tot ik het krijg. Juist een dag als vandaag ( druk en geestelijk uitputtend op het werk ) is dé dag om tijd te nemen voor dit soort dingen.

Kiddy stuff? So what, dat is mijn inner critic. Maar mijn kleur-ikje is dik tevreden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten