dinsdag 17 december 2013

Energie

Ooo, wat grappig. Met dat ik mijn eigen blog weer eens aan het bezoeken ben, kwam ik dit concept tegen. Geen flauw idee meer wanneer ik het geschreven heb, dus " het nieuwste fenomeen" is waarschijnlijk al lang weer achterhaald, maar het is nog steeds grappig en leuk, dus voldoet om te plaatsen. Ik zal het concept cursief maken, zodat te zien is wat ik toen geschreven heb, en wat ik nu toegevoegd heb.

“The energy of the mind is the essence of life.” 

― Aristotle-


Vanmorgen liep ik weer eens te huppelen. Niet zoals de lezer nu denkt waarschijnlijk, want bij mij huppelen meestal alleen mijn gedachten. Ik weet niet of jullie het nieuwste fenomeen al gezien en of gehoord hebben, prancercising, maar eerlijk gezegd zie ik mezelf dat toch nog niet direct doen. Dus laat ik alleen mijn gedachten maar huppelen, valt ook stukken minder op.

Totdat ik er over ga bloggen natuurlijk.

En als ik ga bloggen, kunnen anderen wel meegenieten van die gedachtenhuppeltjes. En eerlijk gezegd, wordt het weer hoog tijd dat ik mijn gedachten weer eens het vrije veld om te huppelen geef. Te lang heb ik ze bezig gehouden met problemen. Problemen thuis, problemen op het werk, er was gewoon geen ruimte meer om te huppelen.

En geloof me, we hebben het nodig. Weet je nog, als kind, hoe heerlijk het was om te huppelen? Enne, waarschijnlijk heeft Joanna helemaal gelijk, en is het hartstikke goed voor de lijn!

Tip van de dag: Huppel vandaag een poosje :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten