dinsdag 2 oktober 2012

Zomer

Wat zomert het heerlijk na hè mensen. De wind en de lucht kan al behoorlijk koud zijn, maar who cares, als het zonnetje nog zo lekker (warm) schijnt. Zaterdag zoals ik al schreef heerlijk naar het strand geweest, dus die nazomerdag optimaal benut.

's Avonds kregen we een logeetje, een oude bekende, die haar plaatsje duidelijk nog niet vergeten was. Mijn oude ( letterlijk en figuurlijk, zes jaar geleden is ze verhuisd met ex)hondje Loulou kwam een nachtje en een dagje langs.En zo zat ik zaterdagavond met drie hondjes op schoot.



En zondag was het weer heerlijk weer. Loulou luisterde nog steeds zo voed als vroeger, dus de ochtendwandeling was een genot.



's Middags met z'n allen naar het bos. Toto en Lucky leefden zich volledig uit, Loulou durfde niet echt goed mee te rennen, maar ze heeft toch nog wel genoten van de wandeling.













Net als ik trouwens, want ik had mijn. camera bij me, en al heb ik niet zo'n mooie foto van Loulou kunnen maken als ik wel wilde, toch nog een ' perfect picture' gemaakt.



Tip de dag: geniet met maatjes, maar met volle teugen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten