vrijdag 19 oktober 2012

Dagboek....

Het is er dan toch van gekomen. Ik heb een smart-foon. Na de iPad was het bijna onvermijdelijk. Je zult me niet horen zeggen dat ik het al veel eerder had moeten doen, maar ik vind het wel erg leuk.

Met groots en meeslepend consuminderen heeft het erg weinig te maken, maar vooruit, ik vind het echt hartstikke leuk, en er zitten zoveel leuke hebbedingetjes op, dat ik nog nauwelijks aan grappige  app's zoeken toe kom.

Net vind ik dus weer een minidagboek. Zie foto. Fotootje maken, kleine aantekening erbij, en klaar is Klara. Ik ga vast oefenen,  misschien dat ik dan volgend jaar eindelijk ook eens een 365 project met foto kan maken!

Tip van de dag: Blijf nieuwe dingen ontdekken.


1 opmerking:

  1. Heel veel plezier ermee maar dat vast wel lukken !

    Groetjes
    Nico

    BeantwoordenVerwijderen