zondag 30 september 2012

Geluckysvogel


Ik wilde de titel met kleurtjes doen. Het was dus de bedoeling dat de c en y rood zouden worden, maar helaas, soms wil ik creatiever zijn dan blogger toe laat.

Maar goed, wat ik met de titel wil zeggen, is dat we Monday omgedoopt hebben in Lucky. Op de een of andere manier bekte Monday niet zo lekker, en omdat wij vinden dat ze een supergeluksvogel is, dat ze bij ons terecht is gekomen, is het Lucky geworden. En geloof het of niet, ze luistert eigenlijk beter naar Lucky, dan naar Monday. Ik geloof dat wij er meer aan moeten wennen dan zij!

Maar hoezo is ze dan zo'n geluksvogel. Tja, da's natuurlijk sowieso een mening, maar als hondje van travellers heb je toch een heel ander leven, dan bij ons. Om te beginnen word je veeeeeel meer geknuffeld. Je mag in huis komen, sterker nog, je mag in bed slapen. En verder wordt er enorm veel met je gewandeld!

Regelmatig naar het bos, en als de bazen echt goeie zin hebben, mag je mee naar het strand. Wat kan een hondje zich nou nog meer wensen.
Ik durf niet echt dichtbij te komen....
Samen durf ik het wel!
Wat is dat in vredesnaam?!?
Tip van de dag: Samen ben je nooit alleen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten