maandag 16 januari 2012

Zomaar ineens

Tjonge, net als iedereen er een beetje aan gewend is, dat de natuur zich een beetje vergist, is het ineens toch echt winter. Wat was het koud hè, vanochtend! Ik heb dan gelukkig het voordeel dat ik niet hoef te krabben. Lekker makkelijk, als je helemaal geen auto hebt!

Maar wat was het mooi. Zo'n koude kraakheldere nacht, en het voorrecht dat je dan vroeg je bed uit mag ( haha, moet dus, anders had ik er mooi nog in gelegen) om de nacht langzaam in dag te zien veranderen. Met die diep blauwe kleur, die aan de horizon op de één of andere mysterieuze wijze in wit veranderd. En de vliegtuigstrepen, die doorgaans ook wit langs de hemel afsteken, waren zo mooi zacht roze.

EN toen kwam het ineens. Ik zat op de fiets! Jaha, mijn goede voornemen. Nog maar niet luidop uitgesproken, want ik ken mezelf, maar vanmorgen , ondanks dat ik echt de kilometer-route had, toch maar de fiets gepakt. Heel enthousiast smste ik: Ik ben op de fiets! XxX. Kreeg ik al antwoord: Ohhhh.....En wie ben je dan????
Heb ik weer natuurlijk, ben ik dus zo trots op mezelf dat ik het aan een wildvreemde sms! Maar snel terug gesmst dat ik één nummertje verkeerd gebruikt had, en het smsje naar de juiste persoon gestuurd, die ook heel passend reageerde dat ik zo lekker sportief bezig was!

Enne, verder heb ik toch weer besloten nog maar een extra huisdier te nemen. Met de overpopulatie vleeruizen hier in de omgeving heb ik nu vast maatregelen genomen. Hij moet nog even ietsje ouder worden, voor ik hem echt kan inzetten, dus ik ben er op tijd bij.

Hier is Vladimir:

 Mijn vleerkat!

Tip van de dag: Kleed je warm.

1 opmerking:

  1. Die voorrecht heb ik ook, lekker vroeg het bed uit en de natuur met deze prachtige heldere nachten en ochtende te aanschauwen.

    Wat een schatje zeg. Is die nu echt van jullie of zit je te geinen?

    Lieve groet Debby

    BeantwoordenVerwijderen