vrijdag 20 januari 2012

Bingo!

Vanavond was het eindelijk zo ver. We zijn naar de Bingo geweest.Misschien weet nog niet iedereen het, maar ik woon in een 55+flatje. Even voor de duidelijkheid, nee, zo oud ben ik nog niet, maar met de renovatie enige jaren geleden hebben ze van deze flat gelijk een 55+ flat gemaakt. en de mensen die er al wonen kunnen ze er natuurlijk moeilijk  (gelukkig!) uitzetten, dus vandaar.

En dan is er natuurlijk regelmatig Bingo. Niet dat ik daar dan zoveel mee heb, maar het is natuurlijk altijd grappig om het eens te gaan doen. Gisteren hingen de posters er weer ( misschien al eerder, maar gisteren viel ons oog er op) dus hebben we besloten eindelijk eens te gaan. Dochter had het mij ook al zo vaak beloofd, dus hoppa, het moest er maar een keer van komen.

Dochter ook gelijk ge-smst, en die had ook tijd en gelegenheid, dus die ging ook mee.

Om te bewijzen dat we echies geweest zijn, en ik niet zomaar iets zit te verzinnen....


Het was maar goed dat dochter mee is geweest, en de volgende keer mag ze weer mee. Ze heeft gewoon 2 hoofdprijzen weggesleept! Ja, echt TWEE! Voor zichzelf heeft ze een prachtig messenset meegenomen ( mag ik voorlopig nog even gebruiken in mijn nieuwe keuken ) en speciaal voor mij heeft ze een wasdroogrek genomen.

En dan met 40 cent voor een bakkie koffie of thee, en 90 cent voor een wijntje... Hebben we toch ene lollige avond gehad 

Tip van de dag: Doe eens mee an de activiteiten die er in je flat of buurt georganiseerd worden .

1 opmerking: