zaterdag 4 augustus 2012

Test

Morgen weer eens een dagje zwerven,maar ditmaal gaan we het met de trein doen.Een live blog zou wel leuk zijn, maar ik zet er zo graag foto's bij en dat is me tot nu toe nog niet gelukt. Zou het dan nu wel

Ik geloof dat ik er nu 2 foto's ingezet heb,maar heb dus geen flauw idee hoe de lay out er uit ziet,so, here goes nothing...


Tja, en het is dus gelukt. Via een app kan ik er wel foto's bij zetten. Het is zo logisch, dit is een iPad, geen computer! Denk in app's. 

Maar goed, ik geloof dat ik daar al eens eerder over geblogd heb. Dat valt onder veranderingen, en daar ben ik niet meer zo goed in. Gelukkig is Vriend wat meer van de doorzetteriger, en die dacht wel ineens aan app.En laat er nou een -blogger-app zijn!

 Ik had mezelf vandaag eigenlijk beloof niet te iPadden, maar ik wilde zo graag uitvinden hoe ik een foto in blogger krijg. Nodeloos om te zeggen  dat ik heel wat tijd "verspild" heb, en het tenslotte maar opgegeven heb.


Overigens komen via die app de foto's wel helemaal onder dat wat ik geschreven heb, maar dat valt in safari ( de browser zeg maar) op te lossen!

Duzzz, morgen live verslag MET foto's!

Tip van de dag: Niet te snel opgeven.



1 opmerking: