woensdag 24 april 2013

Terug bij af?

Zo, daar ben ik weer eens. Zo af en toe word je weer eens helemaal teruggeworpen naar af. Ik tenminste wel. Of er wordt gewoon te veel van je gevraagd, en in jongleren ben ik nou eenmaal nooit erg goed geweest. Dus, daar ben ik weer, tijd voor de - hetlevenisleuk- filosofie.

Helemaal verloren ben ik die niet echt hoor, want via mijn mobiele gadgets is mijn Facebook eigenlijk de plaats van mijn blog gaan innemen. Daar plaats ik toch eigenlijk wel dagelijks mijn portie -leuk- . Samen met de geweldige instagram-app komen daar bergen prachtige foto's terecht, die absoluut - hetlevenisleuk-waardig zijn.

Ik ben ten prooi gevallen aan het snel-snel-snel-tijdperk, En als er iets is wat je absoluut niet snel-snel-snel moet willen, is het genieten. En bloggen was voor mij toch vaak ook een manier om het genieten te verlengen, en het nog bewuster in me op te nemen. Dus dat wil ik weer gaan doen. Moet ik zelfs weer gaan doen. En nou klinkt moeten wel heel streng, maar soms is dat ook nodig. Soms moet je je echt realiseren dat die 'L' er echt bij hoort. Even is niks, maar Leven, daar draait het om.

De reden waardoor ik de kluts een beetje ben kwijtgeraakt is hier niet van belang, althans, die hoeft niet beschreven te worden. Dat ik er weer ben, en dat ik regelmatig de tijd voor mezelf neem om weer te gaan bloggen, daar draait het om.

Tot slot vandaag mijn 'dagfoto' ( de pinksterbloem) en een collage van wat me zo de afgelopen tijd voor de lens is gelopen en gevlogen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten